Бензиновий двигун Lifan LF2V80F-A

Бензиновий двигун Lifan LF2V80F-A від компанії Василь Комар - фото 1
40 969,50 ₴
Немає в наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Показати всі 5 способів оплати

Характеристики

Код товару
LF2V80F-A
Виробник
Lifan
Країна виробництва
Китай
Мощность
24.5 л. с.
Состояние
новое, Новое
Гарантийный срок
12 мес
Объем двигателя
724 куб. см
Тип топлива
Бензин

Опис

Бензиновий двигун Lifan LF2V80F-A

Бензиновий двигун загального призначення LIFAN LF2V80F-A – це відносно нова модель від LIFAN, яку можна віднести до категорії «просунутих» агрегатів серед однотипної техніки.
У системі примусового охолодження є додатковий елемент у вигляді масляного радіатора, як і на попередній версії двигуна 2V78F-A, рішення якого відмінно зарекомендувало собі і дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву. просторах (якщо вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.

Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою площею, що фільтрує, і доступністю для заміни - всі, хто хоч раз стикався з щільним компонуванням агрегатів у варіанті болотохода, мотовсюдихода, мотозрошувачів, і подібною технікою - обов'язково оцінять цю перевагу. .
Агрегат оснащений системою електрозапуску з інтегрованим у корпус фронтальної панелі двигуна замком запалювання та лічильником мотогодин, а також пропонована комплектація двигуна має нетипову для більшості аналогів опцію – ручний стартер або кікстартер. Це особливо оцінять ті, хто буде експлуатувати агрегат в умовах, коли акумуляторна батарея - це можливості активації агрегату і подальшої роботи. В умовах використання двигуна як мотор баркаса або човна немає небезпеки «не завестися», якщо батарея розрядиться. Привід ручного стартера LIFAN LF2V80FD однозначно гарантує спокій власника з точки зору можливості запуску практично будь-якої позаштатної ситуації.
Ще одним корисним доважком є наявність у конструкції двигуна електрогенератора (індукційної котушки напруги) на 20А та потужністю 240 Ватт. Наявність цього доповнення дозволить експлуатувати мотор не тільки для основного завдання, але й принагідно використовувати освітлення або одночасно постачати інші споживачі енергоживленням – як у варіанті зі звичайним транспортним засобом.
Типовими технологічними рішеннями для цього двигуна є застосування чавунних гільз і системи декомпресії для полегшення пуску двигуна електростартером, так і в режимі використання кікстартера, а також низький рівень шуму і компактні розміри.
Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92 (зазвичай за умови, що октанове число дійсно відповідає зазначеному).
Можливості використання даного агрегату дійсно дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, болотоходів, двигунів пилорам, компресорних станцій, а також може бути задіяний як приводний агрегат для гідравлічного насоса різного підйомного обладнання. Його можна встановити на мінітрактор, снігохід та інші саморухливі механізми, можна встановити як агрегат для мотобуксирувальників та всюдиходів. За наявності можливості розміщення він може бути приводом для рибальського баркасу або фелюги. При цьому фактичні параметри витрати і широкі можливості з інтеграції з різними видами карданних приводів роблять його використання вельми широким і певною мірою універсальним.

Комплектація та характеристики можуть бути змінені виробником без попередження!

Подібні товари