Торцювальна пила JET JSMS-10LA (з протяжкою)
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Торцювальна пила JET JSMS-10LA
JSMS-10LA — торцювально-засновкова пила аматорського класу із сучасним дизайном і багатим обладнанням. Призначена для поперечного розпилювання деталей завширшки до 305 мм: набиранців, плінтусів, багетів, стінових і стельових панелей, а також всіляких заготівок столярних і щільних виробів. Одна з особливостей цієї моделі — розширений діапазон кута повороту «голови» верстата: до 52° вліво та до 60° вправо (зазвичай він обмежений половиною прямого кута). Механізм регулювання має фіксатори двох типів: гвинтовий з обертовим набалдашником для встановлення довільних значень і жорсткий з кнопкою розблокування для типових значень, заданих на заводі (-45°, -33.6°, -22.5°, -15°, 0°, 15°, 22.5°, 31.6°, 45° 60°).
Переваги:
- Напрямні для поздовжнього подавання
- Робочий стіл з алюмінієвого лиття
- Світлодіодна підсвітка робочої зони
- Механізм блокування вала для полегшення заміни пиляльного диска
- Регулювання нахилу пиляльного диска
- Регулювання повороту пиляльного диска
- Стопор типових кутів повороту з кнопкою вимкнення
- Регульований обмежувач глибини пропилювання
- Знімні та розсувні розширювачі робочого столу
- Два відкидні регульовані кінцеві упори заготівки
- Притискач заготівки
- Ручка для перенесення
Довга, що виступає вперед, частина робочого стола з ручкою повороту обладнана додатковою регульованою опорою для надання верстату стійкості. Стаціонарна частина столу має отвори кріплення до верстата та висувні розширення, на кожному з яких відкидний обмежувальний упор заготівки. Ліворуч або праворуч від диска можна встановити гвинтовий притискач. Основний упор заготовки має регульовану (сувну) верхню секцію.
Завдяки напрямним для поздовжнього ходу пиляльної частини «розкос» дає змогу вибирати глухі пази в деталях із масиву дерева. Водночас глибину різання обмежують спеціальним гвинтовим упором, головка якого розміщена зверху верстата в зоні зручного доступу.
Для зберігання й перевезення рухому частину фіксують у нижньому положенні — за це відповідає підпружинений штифт збоку шарніра.