Квадроцикл ORiX 150

Квадроцикл ORiX 150 від компанії instrade - фото 1
49 010 ₴
Немає в наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
 Оплата під час самовивезення по м. Дніпро
 Післяплата

Опис

Квадроцикл ORiX 150 — це потужніша модифікація квадроцикла ORiX 125. Ці моделі ідентичні за розмірними та комплектації, тільки версія 150 обладнана потужнішим двигуном. Найвідповіднішим елементом є інша конструкція рами. Вона має кілька поперечних підсилювачів, а також зміщене вперед консольне розташування точок кріплення передніх важелів. Вона пофарбована за новою технологією з первинним ґрунтуванням. Це має як естетичний бік — гарний вигляд і поєднання кольорів пластику та рами, так і функціональну — довговічність покриття без передчасної іржі.

Основні характеристики:

  • Тип двигуна: Бензиновий, 4-тактний, горизонтального розташування, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження.
  • Система електроживлення: Акумуляторна батарея в штатній комплектації АКБ 12V 7A.
  • Система запалювання: Електронне (CDI) + електростартер.
  • Максимальна потужність, к. с./об. хв.: 12,2 / 7500.
  • Вантажність, кг: 140
  • Максимальна швидкість км/год.: 67

Задній маятник закріплений до рами в точках рами, які перенесені вище — це дало змогу подовжити хід підвіски та поліпшити характеристики керованості моделі. Це важливо, тому що багато інших модифікацій схильні до так званого "козіння" — вони на косогорах і за швидкості вище ніж 30 км/год  через великі вібрації й інші встановлювальні кути підвіски підстрибують і скачуть навіть на невеликих нерівностях, ускладнюючи кермо, втрачаючи зчеплення коліс із дорогою та породжуючи невпевненость.

Додатковою особливістю є те, що двигун фактично розміщений на поздовжньому підрамнику, який так само кріпиться до рами через сайлентблоки. Така особливість зумовлює чимале зниження вібрацій і мінімізуємо можливість мимовільного відкручування кріпильних з'єднань насамперед двигуна та в другу всіх навісних елементах, які кріпляться на саму раму. Ну і, звісно ж, це позитивно позначиться на довготривалості використання.

Зверніть також увагу на конструкцію задньої цапфи, яка фіксує провідну задню вісь. Її конструкція вирізняється тим, що кріпильна скоба гальмівного супорту розміщена не в торцевій частині, а перенесена вгору. Саме кріплення цапфи додатково посилене за допомогою трьох фіксувальних болтових з'єднань.
Із супортом усе просто — таке розташування  забезпечує не тільки його збереження (якщо він розташований ззаду, він більш схильний до проблем механічних пошкоджень і забрудненості),  його кріпильна скоба має іншу форму та товщину — вона надійніше фіксує сам суппорт. Триколірна панель із контрастним РК дисплеєм нової конфігурації. Всі необхідні параметри під рукою, корпус утоплений у нішу під кутом нахилу, зверненим до водієві для того, щоб інформацію можна було зчитувати легко. Над панеллю підноситься протисонячний козирок, щоб зберегти візуальну доступність відбивних параметрів навіть у яскравий сонячний день.

Характеристики

Код товару
ORiX 150
Виробник
Benlin
Країна виробництва
Китай
Тип
квадроцикл
Длина
1500 мм
Ширина
970 мм
Показати всі